Uzak Doğu Diyeti Ve Türk Usulü Diyet 8.Gun

Selam. Sana, ona ve sizlere genel olarak herkese hatta tüm dünyaya selam vermek gibi bir hitap yok bence. Diyette devam valla süperim ben ya neden mi bu kadar uzun süreli bir diyet aslında diyet değil, sağlıklı beslenmek için direndiği en uzun zamanlar. Sizde bu yola aralıksız ve özellikle kaçamaksız devam edin olur mu canlar.





  Sabah dokuz gibi limonlu ve ballı suyumu içtim. Bununla beraber tabi ki 1 litrelik suyu da aynı şekilde bitirmiş oldum. O sırada spor olsun diye, ay başından yani dünden beri aç karnına ip atlamaya devam ediyorum. Önceden 200 adet kadar atlar iken bu sayıyı her sabah aç karnına şuan 300 çıkardım. Kendimde bu ara bir değişim göremiyorum. Artık haftaya kadar tartılmama kararı aldım. Bu hafta da 300 kadar ip atlayacağım aç karnına. Sonra haftaya 400 filan arttırmayı planlıyorum. Aslında akşamda atlayacağım bir 300 bundan sonra öyle yapayım, düzenli olarak.  Kahvaltı için tam 3 tane yumurta haşladım ama çok beceremedim hepsini düzgün şekilde ayıklamayı, o nedenle iki buçuk yedim diyebilirim. Üzerine biraz çörek otu ve kırmızı biber serptim. Hindi füme almıştım önceden merak ettim, bugün bir bakım dedim tadına onu da ekledim. Öğlen yemeği için bir kase kadar mercimek çorbası, bir porsiyon köfte ve salata yemiş oldum. Köfte çok yağlıydı.
 Öğle yemeğini dışarıda yedim ve bu nedenle kısa da olsa bir yürüyüş yapmış oldum. Dünde az çıkmıştım. Bugünde azıcık çıktım iyi oldu. Bunlar bana eksili yağlar olarak geri dönsün. Bu sürede toplam olarak iki litre su içtim. Şimdi 3 içmek için çalışıyorum. İki bardak daha içtiğim zaman bu 3 olacak. Dizimin başladığı dakikalarda tekrar çerezlerimi koydum ve yanında kahve de içtim. Maalesef çok merak edeceksiniz ama çok üzgünüm resim çekmeyi unuttum. Saç için yapılan saç maskesi olan soğan kürü ve diyet için uygulanan soğan kürlerini denemek istiyorum. Saç için olanı yaptım ve çok basit bir soğan, bir su ile basitçe yapılıyor. Denemenizi tavsiye ediyorum.

Yazdım gitti çünkü;  okunmak istiyor ve takdir görmek istiyorum.

Yorumlar