Topraktan Binalara

Selam, bu konu biraz saçma gelebilir size ama bana değişik geldiği için böyle bir şey paylaşmaya karar veriyorum. Bizim buralarda evin yakınlarında büyük bir arsa da bir çalışma yapıyorlar. Çalışma derken ev ya da blok tarzında ne olacak bende bilmiyorum.  Bunu yapıldığı zaman ölmez isek göreceğiz. Bende bunun sonucunu görmek için birkaç gün ara ile resimlerini çekip sizlerle paylaşacağım. Ben tam olarak anlayamıyorum. Sadece bakıyorum. Bu sebep ile temelden başlanan bir evin nasıl yeni bina ya da binalar olduğunu beraber göreceğiz. Bence çoğu kişiye bu saçma gelebilir. Biri bana dese böyle bir şey kızım senin işin gücün yok mu derim, herhalde. Ama sonucunu görmek belki aylar ya da belki seneler ama merak ile bekleyeceğim. Bana şuan bu eğlenceli bir olay gibi gelecek.
Genel olarak şuan ne yaptıklarını tam anlayamıyorum. Ama sürekli kamyonlar ile toprak taşıyorlar. Merak konusu o kadar toprak nereye gidiyor. Ben bu oluşumu belki her gün olmasa bile haftada bir iki gün resimleyip sizlerle paylaşmak istiyorum. İki tane dozer ve bir tane büyük adı ne bilmiyorum. Siz resimde görürsünüz artık yuvarlak delikler açan bir araç var. Tam olarak belli değil ama en az üç tane büyük kamyon var. Bir grup sürekli inşaatı denetlemek için sürekli ayakta çok saçma geliyor bana bütün gün hiç bir şey yapmadan boş topraklara bakıp durmak neyse yazdım gitti çünkü; gelecekte burada nasıl bir bina olacak merak ediyorum. Başta söylediğim gibi bu size çok saçma gelebilir ama merak bir araştırma gibi yada deney gibi siz ne derseniz o gibi.










Yorumlar

Yorum Gönder