Senden Bana Tek Kalan (Anı)

Zamanda Yolculuk( Anılarımız)
Anılar bizi ayakta tutan geçmişimiz. Dün olmasa idik şuan bugünü tadamazdık. Bu sebep ile her anın kıymetini bilmeli, bir salise sonrasının olmayacağını düşünerek bilinçli bir geçmiş bırakmayı denemeliyiz.  Bu yazımızı da, anına, anımıza ve gelecekteki anılarımız için yazıyorum. Zaten şuan her eklediğim yeni bir yazı bana da büyük bir anı olmuş olacak, o yüzden bu bence iyi bir şey ya.
Hayatımız bir kütüphanedeki kitap gibi bence. Her gün bir sayfa seçiyoruz, buna sabah uyandığından itibaren gün içinde neler yapmış isen hepsini sırası ile yazıyorsun. Bazen eksik oluyor, bazen sırası değişiyor ya da bazen aksilikler yaşanıyor. Ama sen o sayfayı yazmak zorundasın, sayfan eksik kaldığı zaman sende o an yani maalesef yoksun. Kitabın sonu gelmiş olur ve artık sende gerekli kütüphanelere ismine göre sıra alır ve akıllara geldikçe(bayramlarda, doğum günlerinde) bakılmak üzere değer görür hatırlanırsın. Bunlar sadece benim görüşlerim katı ya da katılma sonumuz belli değil mi. Son illa ki son önemli olan tabi ki gidişat. Gidişat için ben ne yapıyorum ya da sen evet sen de neler yapıyorsun. Ben mesela önce kendim için düşünüyorum. Kendim için sağlıklı yaşamaya çalışıyorum, tesbihlerim var kendim için özel olarak seçtiğim onları çekmeye çalışıyorum, televizyonda bir dizim var saati gelince ona bakıyorum, spor yapmaya çalışıyorum, devamlı olmasa da kitap okumaya çalışıyorum ve örgü örmeyi seviyorum. Bunları kendimi biraz daha iyi hissetmek için kendim için yapıyorum. Başkası için de yapmamız gereken birçok şey var. Komşunun komşuya bile hakkı var. Mesela ben kaynanama yakın oturuyorum ve genelde boş kaldıkça temizliğini yapmaya çalışıyorum. Dışarı çıktığım zaman yardıma ihtiyaç birini görür isem yapamasam bile içimden duamı ediyorum. Hele yanımdan ambulans geçtiği zaman daha çok dua ediyorum. Tanımadım bilmedim ya da belki de çok kötü olan döven, söven hatta adam öldüren biri için onun annesi, babası için sabır ver, onara bağışla diye dua edebiliyorum. Bence bunlar iyi, güzel olumlu şeyler. Bu huylarımın değişmesini asla istemiyorum. Bugün yaptığım güzel ve olumlu işler yarın anılarımda aynı şekilde fazlası ile karşımıza çıkacak olan durumlardır. Bu yüzden bugünümüzü iyilik, güzellik içinde geçirelim. Anılarımıza güzellik katalım.


Bu yazıyı okuyup, yoruldun ise senin de içinde güzellikler var demek ki. Sen de benim gibi düşünüyor ya da yapıyor olabilirsin. Bu yüzden siz eksik olmayın. Siz hep var olun. Bu sefer yazdım gitti çünkü;  anılarımıza değer katan, onu anlatırken ya da biri paylaşırken ki güzellik ve özelliktir. Öyle anılar biriktirin ki anlattıkça güzelliğini ve özelliğini hiç kayıp etmesin. 

Yorumlar

  1. Ne kadar güzel bir yazı keşke herkes böyle düşünse, insanlar sadece kendini düşünmese dünya ne kadar güzel bir yer olur o zaman. Bende kitap okumaya çalışıyorum kitap okuduğumda da çok mutlu oluyorum. Keşke herkes sizin gibi düşünse bazı insanlar var ambulansa dahi yol vermiyorlar nefret ediyorum o tip insanlardan. Böyle güzel yazı için teşekkür ederim. Siz her zaman yazın ben her zaman okurum :))

    YanıtlaSil
  2. Sağol çok sağolasın. Allah herkesin gönlüne göre versin inşallah. 😊😊

    YanıtlaSil

Yorum Gönder