İnşaatta Neler Oluyor iki

İnşaatta Neler Oluyor İki
Selam. Bu yazım bir sonuç görme olayıdır. Bazen can sıkıntısı sebebi ile bazen de kafa mı çevirip pencereden baktığım manzaranın sizler ile olan paylaşımı olmaktadır. İlk yazımda belirttiğim gibi bu size biraz saçma gelebilir. Ama benim için bir macera gibi. Toprak üzerindeki değişimler bir binanın nasıl oluşuyor. Nasıl zorluklar çekiliyor gibi konuların resim olarak sizlere aktarmak istediğim bir yazıdır.
Bizim burada büyük bir arazinin üzerine şuan büyük bir çalışma yapılıyor. Büyük derken öyle bana göre yani. Tamamen kişisel büyüklük. Neyse zaman içerisinde bu arazi içerisinde olan değişimi, değişik olayları, yapılan çalışmaları ya da günden güne nasıl topraklar beton yığınına dönüşüyor onun belgeseli misali göreceğiz. Dünden bugüne herkes yine tam gaz çalışıyor. Büyük araçlar, kamyonlar filan derken adını bile bilmediğim birçok araç var. Bunlar yeni binalar için büyük bir sabır ile çalışıyorlar. Genel olarak bir yerden delme işlemi yapılıyor ve bunun için bazen toprağı filan isliyorlar su veriyorlar.








 Toprak taşıma işlemine yine devam ediyorlar ama öyle önceki zamanlardaki gibi üç kamyon filan yok galiba bir tane kamyon var oda gün içinde çok taşıma yapmıyor yani o kadar toprak yok artık. Bugün bir kamyon dolusu uzaktan tam olarak seçemedim ama çimento olması lazım. Ben uzaktan öyle gördüm. Çimento getirildi ne yaptılar onu göremedim. Bir önemli gelişme bu idi. İkinci büyük bir gelişme ise toprağı kazan dozer nasıl oldu nasıl becerdi ise, su borusuna denk geldi ve tabi ki boy patlamış oldu. Büyük bir su akımı olmuş oldu. Bizim şu sağlam idi. Kimlerin suyu gitti bilmiyorum ama bayağı su aktı. Ama dozer hiç sorun yapmadan kazmaya devam etti. O biraz ilgilinin çeki. Hiç böyle bir olay olmamış gibi kazmaya devam ettiler.





Bu olayların nasıl gerçekleştiğini anlatmak istediğim birkaç resim ekleyerek, konuyu burada kapatmak istiyorum. Yazdım gitti çünkü, toprağın nasıl şekilde binalara dönüştüğünün bir kanıtı olarak yazıyorum. Eleştirenler olabilir ya da tam gaz arkamda olanlar olabilir herkese çok teşekkürler olsun.

Yorumlar