İnşaatta Neler Oldu Üç

İnşatta neler oldu? Bayağı bir şeyler oldu. Şimdi ben tüm aletlerin, araçların ne olduğunu bilmediğim için tam olarak bazı durumları yanlış ya da eksik anlatabilirim. Neyse genel olarak neler oldu kısaca anlatmak istiyorum. Ama öncelikle sırası ile başlamak istiyorum. 
Öncelikle tam günü hatırlamıyorum ama toprak taşımaya devam ediyorlar. Arada sırada bir iki araba kamyonda olsa hala toprak çıkartıp, alanı düzleştirmek için uğraşıyorlar.





Önceden açmış oldukları yuvarlak çukur tartındaki alanlara işçilerin yapmış olduğu demirler yuvarlak olan birbirine bağlanmış şekilde monte edilerek açılan çukurlara dozer ile yerleştirilmektedir. Çukurların açılma şekline ait birkaç resim de çekmiştim onları da sizlere için mutlaka ekleyeceğim. Ayrıca işçilerin yaptığı demirleri ve bunların çukurlara nasıl koyulduğunun resimlerini de aynı şekilde çekmiştim onları da ekleyeceğim. Umarım çektiğime değer, bir sonuca varır.
Ayrıca beton dökme yapılmakta genelde akşam saatlerinde başlayan beton dökme işi, gündüzde yapılmakta. Hatta nerde ise inşaatın belirli yerlerinde beton dökme işlemi yapılıyor. Bugün ise yine aynı şekilde biraz toprak atıldı. Biraz da beton döküldü. Ayrıca çoğu yerdeki alınan korumadaki önlemler hep kaldırıldı.  İki tane ev gibi galiba prafabrik tarzında bir şey getrdiler. Tam da tam olarak anlamadım ne olduğunu o var. İşçiler çok çalışıyor. Soğuk filan da demiyorlar çok güzel çalışıyorlar. Bugün hatta şu anda bile toprak çıkartmaya devam ediyorlar.








Yorumlar