Amaçlar Ve Hayalleri Olanlara Gelsin

Amaçlar ve hayaller
Aslında herkesin kendine göre belirlemiş olduğu birden çok amacı vardır. Küçükken bize kocaman bir hayal olarak gelen bazı amaçlar ve hedeflerimiz nedense büyüdükçe değerini pek bir yitirir oluyor. Sebep mi sebep belli biz büyüdük, yüklerimiz büyüdü ve artık amaçlarımızda daha da büyük ve daha da gerçek bir boyut kazandı.

Amaçlar ve hayaller ilk bakıldığında ikisi de aynı olarak görülse de, ince bir detayı anlamak özel insanlara ait bir sırdır. Bu sırrı acaba ben söylemeden kimler bile bilir. Azıcık sizlere düşünme olanağı veriyorum. Biraz yorulun hadi. İki kelime yan yana koyarak anlamlarını düşünebilirsiniz. Bu daha kolay bir yöntem olabilir.  Evet, amaç dediğimiz kavram bir yol gibidir. Hayaller de aynı şekilde gerçekleştirmek istenilen yoldaki olaylar zinciridir diyebiliriz. O zaman sır açığa çıkmış oluyor. Ben de hemen söyledim ya. İkisi de uzun bir yol gibi ama biri gerçek biri sahte diyelim. Sahte yolda olan tüm yaşananlar gerçek yola ulaşacaktır. Gerçeğe ulaştığında otomatik olarak hedefine amaca ulaşmış olacaksın. Hayaller doğduğumuz andan itibaren bizi sarar ve bizimle beraber aynı şekilde büyür. Bazen size ve hayallerinize karşı gelen kişiler ya da durumlar söz konusu olabilir. Bu gibi şeyler olmalıdır. Ne kadar engel olursa o kadar ulaşmak istediğiniz hayallerdeki amacınıza o kadar hırslı şekilde ulaşmaya çalışırsınız. Bunun sonucunda en önemli bulgu ulaştığınız amacın sizin tarafınızdaki sonsuz değeri olacaktır. Misal yine kendim, çok heves ederek arpacık soğanı alarak ekecek yer bulamadan bir bulaşık leğenin içerisine bunu ektim.  Hayaller yeşil soğan idi. Aradan iki hafta geçti geçmedi onlar büyümeye başladı. Bendeki mutluluk paha biçilemez. Sanki dersin hiç yeşil soğan görmemiş başka ülkeden gelmişim. Ama onlar benim. Önce hayalini kurdum. Sora ulaşmak için neler yapmam gereklidir. Ne almam gereklidir. Plan yaptım ve uyguladım. Sonunda hayalimdeki amacıma ulaşmış gördüm kendimi. Hayattaki tüm yollar bir amaca hitap eder. Bazen bu sizin için, bazen bir sevdiğiniz büyüğünüz ya da sevdiğiniz bir kedi için.

Hayallerimizdir bizleri gelecekteki amacımıza ulaştıracak olan. Yine yazdım gitti çünkü; hayatımızdaki yaşadığımız her dakika, her saat, her gün ya da ay bir sonraki saatte, bir sonraki gün de yapacağımız şeyleri hayal ederek sonraki zaman dilimine ulaşırız. Bu nedenle yapılan her hayaldeki amaç da ona göre şekil bulacaktır. Hayallerinizde amaçlarınızın dışına çıkın. Yapamazsanız bile, başka birine belki bir yararınız ya da fikriniz dokunur. 

Yorumlar