uzak doğuu ve Türk Usulü Diyet İle 5. gün

Selam. Bugün diyet değil, sağlıklı beslenmek adına çalışmalara devam ettiğim beşinci gündür. Dün dördüncü günde neler yaptım. Onu aktarıyor ve bugün ne yedim, en içtim bunları da paylaşmak istiyorum. 
Dün sabah Pazar günü idi ve ben yine erken uyanamadım. Saat on gibi aynı şekilde limonlu ve ballı suyum ile beraber 700 ml suyumu aç karnına içtim. Ardından yarım saat kadar sonra biraz çeri domates biraz salatalı, biraz zeytin, biraz marul yaprakları ve kendim yapmış olduğum kuymak ile kahvaltı faslı başlamış oldu. İçmek için yine portakal suyu ayarlamış idi. Aslında diyet listelerinde hiç de masum değil portakal suyu ama kışın iyi oluyor.  Öğlen yemeği olarak ıspanak ve yanında tabi ki yoğurt yedim. Ara öğün tarzında akşama doğru kahve mi çerezlerimi götürdüm.  Akşam gece yatmadan önce de tarçınlı sütümü içtim. Gelelim şimdi bugüne yani uzak doğu ve Türk diyeti bugün diyette genel ve ciddi olarak beşinci günüm. Bugün yine dokuz gibi kalktım. Limonlu su ve 700 ml kadar su içtim.

Kahvaltım için yine marul, salata, zeytin, peynir ve iki yumurta kırmış oldum. Bunları yine aynı şekilde portakal suyu ile içtim. Öğleden sonra saat bir gibi sade bir kupa yeşil çay içtim. Öğle yemeği için de evde olan lavaştan dürüm tarzında bir karışım yaptım. İçine çeri domates, salata, marul ve iki tane küçük sosis koydum.
Canım çekti bir muz ve mandalina yedim. Bir bardak daha yeşil çay içtim. Saat dört gibi yine kahve mi ve çerezlerimi yedim.
Resimleri yani bugün yediklerimi sizlerle paylaştım. Bu süre içinde içtiğim su miktarı nerde ise 3 litreyi de geçmiş oldu.  Bugün kendime şart koydum. Akşama leslie videosu ile spor yapmayı düşünüyorum.  Tartıda 69 u gördüğümden beri bir mutluluk var içimde. Ama önemli olan spor yapabilmek. Onu da inşallah bir şekilde kılıfına uyduracağım. Bu öğün benim için son öğündür. Saat beşten sonra bir şey yemiyorum. Bu beş gündür böyle. Çerezlerim de birçok şey var. Kabak çekirdeği, ay çekirdeği, leblebi, fıstık, 3 adet hurma, 5 tane filan ceviz, kuru üzüm ve kuru kayısı bulunmaktadır.  Yazdım gitti çünkü; zayıflamak güzel.

Yorumlar