uzak doğu ve Türk Usulü Diyet İle 6. Gun

Selam
 Hep mutlu kalmanız dileği ile diyette altıncı günümü sizlerle paylaşmaya başlamak üzere yazmaya başlıyorum. Öncelikle bugün tartıldığımda 69.8 i gördüm yine çok mutlu oldum. Ne almışım ne vermişim. Güzel bu gerçi verse idi daha mutlu olur idim de neyse artık haftaya. 
Sabah erken kalktım. Erken derken sekiz olmamıştı. Limonlu ballı 300 ml suyumu içtim. Daha sonra 700 ml kadar normal su içtim. Dışarıda işimiz var idi. Aç karnına çıktım ve dışarıda kalır eve gelip kahvaltı yapamam diye de, bir elma ve muz doğrayıp yanıma almıştım. Fakat eve geldim yarım saat içinde boşuna çıkmış olduk olmadı yarına kaldı işlem.  Bir şey itiraf etmek istiyorum. Eskiden de diyet ve sağlıklı beslenmek için girişimlerim olmuş idi, fakat hiçbir zaman eğer evde kahvaltı yapamayacak isem mutlaka dışarıda bir simit ya da bir tost yerim düşüncesi içinde olan biri idim. Bu sefer gerçekten galiba kararlıyım. Bunu söylemek istedim. Biliyorum ki en çok yapılan kaçamaklar dışarı da yapılıyor. Sizin de mutlaka başınıza gelmiştir. Sabah kahvaltı için yine büyük bir tabak doldurdum. İki tane yumurta haşladım. Çeri domates, salatalık ve marul bazıları kıvırcık diyor galiba ondan koydum. Biraz peynir ve zeytin ile karnımı doyurdum. Yaklaşık dört tane portakalın da suyundan sıktım. Salata yemeği sevdiğim için öğlen kendime haşlanmış patates, havuç rendesi ve ton balığı ile koca bir salata yaptım. Bu süre içinde koca 3 litre kadar suyu da içmiş bulundum. Tekrar hafta içi olduğu için benim dizimin başlama saati gelmişti. Bu sebeple kuru yemişlerimi ve kahvemi ayarlayarak akşam yemeğini de geçiştirmiş oldum. Bunların aynı şekilde resimlerini ekliyorum. Kuru yemişlerimi pazardan tadına bakarak göz kararı şekilde canım o an ne ister ise o şekilde alıyorum. Sadece dikkat ettiğim çekirdek alırken tuzsuz olması ve bademin de kavrulmamış ham olanı almak oluyor. Hurma da çok sağlıklı o yüzden mutlaka en az bir tane olmak üzere üç tane tabağıma koyuyorum.  Ben şuan bunları yazar iken yeşil çayımı içiyorum. Akşama çok acıkırsam ya da annemin tabiri ile midem kazınır ise soda içerim diye düşünüyorum.
Yazdım gitti çünkü; birileriyle özellikle tanımadım kişilerle bir şeyler paylaşabilmek çok güzel. Birilerinin bu yazıyı okuyarak evet ya haklı katılıyorum demesi bile yeter. 

Yorumlar