Uzak Doğu Diyeti Ve Türk Usulü Diyet İle 4.Gun

Selam tekrar şimdi bugün ne yedim hakkında konuşmak paylaşmak amacı ile yazıyorum. Bir önceki yazımda dün neler yaptım hakkında yazdım. Şimdi bugün üçüncü günüm idi neler yapmış oldum biraz anlatmak istiyorum. Öncelikle demin mı resim bir gün öncesi ve tok karnına çekilmiş idi. Tartı için söylüyorum bunu. Bugün aç karnına tartıldım onu paylaşıyorum. Bu resim tok karnına olduğu için böyle ve öncesinde de ben zaten yediklerimdir dikkat ediyor idim. Bu yüzden böyle çıktı diye düşünüyorum ve böylece ilk hedefim 70 kiloya ulaşmış oldum.  Bu çok mutluluk verici bir olay.



Sabah yine erken kalkamadım. Hafta sonu olduğu için saat on filan di kalktım ve limonlu su içtim. 700 ml suyunu da aynı şekilde içmiş oldum. Bu sürede bir iki dakika kadar da ip atladım. Aç karnına olduğu için daha iyi yağ yakar niyeti ile. Sabah kahvaltı geç olduğu için yulaflı bir kahvaltı yapmayı tercih ettim. Biraz süte üç kaşık kadar yulaf ekledim ve beklettim.  Sütü biraz çekince ocakta pişirdim.  Üzerine biraz tarçın ekleyip soğumaya bıraktım. Ardından kuru kayısı ve kuru üzüm ekledim. Üzerine meyve olarak nar, elma ve muz ekledim. Azıcık pekmez döktüm üzerine gezdirin yani.  Bunu kahve ile beraber içtim. Zaten bunları bitirirken öğlen olmuş idi. Bu sebep ile çok şey yiyemedim. Evi sil süpür derken saat bir oldu ağzıma bir tane mandalina attım eksi idi ama pek sevemedim. İki üç tane ceviz yedim. Saat üç gibi meyve tabağı yaptım onu yedim.  Bir elma, bir nar, bir mandalina ve yarım armut ile baya büyük bir tabak yaparak onu yedim. Saat şuan ona geliyor ben yine 3 litre suyu bitirdim. Meyveden sonra bir şey yemedim. Midem küçüldü galiba yemek de istemiyorum yani acıkmıyorum.  Bugüne ait resimleri de aynı şekilde paylaşıyorum.  Bakalım yarın ola hayır ola.
O zaman bir sonraki yazıda görüşmek üzere fit kalın. Yazdım gitti çünkü, bende fit olamasam da olabilmek için daha sağlıklı olmak adına çalışıyorum. O zaman şimdi biraz aşağıdaki komşuları rahatsız etme zamanı yaşasın kötülük.

Yorumlar