Uykunun Mutlulukla İlgisi Olmalı


Uykunun Mutlulukla Bir İlgisi Olmalı

Bir önceki yazımda anlattığım, uyku düzeninin arkasından bence diğer önemli bir adım ise uykunun sonucunda ortaya çıkan bir sonuç olmaktadır. Gününüzün güzel geçmesi, kendinizi mutlu ve enerji dolu hissetmek sağlıklı şekilde beslenip kilo vermek için çok önemli adımlardır.
Saat 12 oldu yatağa girdiniz ve mışıl mışıl bir uykuya daldınız. Sabah oldu ve gün doğdu. Belirli esneme ve gerilme hareketlerinden sonra o güzelim yatağınızdan kalktınız. Ama kalkar iken tabi ki, uyandığınız güne şükür ederek, bugün çok güzel geçecek, kendim ve başkaları için bugün güzel şeyler yapacağım diyerek uyanın. Bu şekilde güne enerji dolu hissederek uyanmış olursunuz. Bu sağlıklı kilo verebilmeniz adına çok önemlidir. Güne en iyi şekilde kendinizi mutlu hissederek uyandığınızda neler olur;


*öncelikle enerji dolu hissettiğiniz için mutlu olarak uyanırsınız.
*Mutlu uyandığınız için bulunduğunuz ya da gün içinde başınıza gelecek olumsuzluklara karşı daha sakin ve ılımlı yaklaşırsınız.
*kendinize karşı bir özgüveniniz olur.  Bazı konularda, bazı ortamlarda bende varım diyerek, bir adım öne atılabilirsiniz.
*mutluluk ile beraber karşınıza çıkacak olan o olumsuz insanlardan gelen olumsuz tepkilere karşı en büyük savunmanın sahibi olursunuz. Nedir bu savunma sistemi, tabi ki takmama durumu. Artık size söylenenleri takmayıp bana ne diyebilir, hatta sana ne bile diyebilirsiniz.
*karşınıza çıkan olumsuz durumlarda ki çözüm üretme ihtiyacınız artacaktır. Örneğin; yardıma ihtiyacı olan birine nasıl yardım edeceğinizi düşünür ve çözüm bulursunuz. Sonuç olarak ona yardım etmenin mutluluğu ile sabah ki mutluluğunuz artmış olacaktır. Böylece daha mutlu olarak başkalarının da mutlu olması için çalışırsınız.
*gün ilerledikçe enerjiniz bitmesine yakın, siz mutlu olduğunuz ve yapmış olduğunuz iyiliklerden dolayı kazanmış olduğunuz ekstra mutluluk bonuslarınız olduğundan dolayı bunlar öğleden sonra kendini yeniler. Böylece hem enerjiniz hem de mutluluğunuz hiç bitmez.
* gününüz böyle devam eder iken, akşam olur evinizin yolunu tutarsınız. Tekrar yapmış olduğunuz güzellikler sayesinde daha güzel bir uyku uyuyabilirsiniz. Böylece aynı enerji ile yeni güne tekrar selam verebilirsiniz.
Bu sıralamada sizlerde kendinize göre maddeler koyabilirsiniz. Yazdım gitti çünkü; mutluluk yararlı mikrop gibidir, paylaştıkça çoğalır diyerek son diyorum.

Yorumlar

  1. Merhabalar. Bloguma yorum yazmışsınız sizinle nasıl iletişim kurarım diye E-ADRESİM : bloggokhantekin@gmail.com MEİL GÖNDEREBİLİRSİNİZ

    YanıtlaSil
  2. Efendim iyi günler. Bloghocam'dan gördüm sitenizi ve temanızı değiştirmenizi öneririm.
    http://www.mybloggerthemes.com bu tarz sitelerde bir sürü ücretsiz ve profesyonel tema mevcut.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol çok teşekkür yeniyim daha yavaş yavaş😊😊

      Sil

Yorum Gönder