Uzak Doğu Diyeti Ve Türk Usulü Diyet İle 2.Gun

Selam sana. Diyet için bugün ne yedim, ne içtim ve neler yaptım diye paylaşım yaptığım ikinci gün. Otomatik olarak diyet değil sağlıklı yaşam için atılmış ikinci gün olmuş oluyor. Bugün çektim tartı resmini de aynı şekilde sizlerle paylaşacağım.








Yaklaşık olarak 73 74 arasında gidip geliyorum, sürekli. Bu sebep ile önce kilo olarak 70 düşmeyi ardından da sıkılaşmak adına spora başlamayı düşünüyorum. Neyse o kadar niyet etsem de evde olduğum ve erken uyanma gibi bir zorunluluğum olmasa bile erken kalkıp kahvaltı yapmak istesem de bu amaca tam ulaşamadım yine. sekiz buçuk gibi uyandıktan sonra yine suları içmeye başladım. Bugün sirkeli değil, limonlu su içerek güne başladım. Yine 700 ml kadar kahvaltı öncesinde su içmiş oldum. Kahvaltıda ne yedi isem, yine resmini koydum. Ben sınırlanmayı sevmem domates, salata ya da zeytin saymadan koyuyorum. O kadar dikkat edecek seviyede görmüyorum da kendimi.  Uzak doğulu diyet için sular içildikten sonra sıra geldi Türk usulü güzel bir kahvaltı yapmaya. Bugün sosisli yumurta çekti canım ve üç küçük sosis ile iki yumurtayı kırarak işimi gördüm. Yanında portakal suyu da içmeyi kışın ihmal etmiyoruz.  Öğlen aynısı gibi dünden kalmış olan mantıyı üzerine tereyağlı sos yaparak yedim. Dizimin başlama saatine doğru yine salata yapmak için üç küçük patates, bir havuç, az soğan, üç çeri domates, küçük salatalık ve haşlanmış yeşil mercimek ile bol limonlu bir salata yedim.   Dizimin başladığı dakikalarda ise kahve mi ve kur yemişlerimi götürdüm. 5 tane de ceviz var orda onlar çıkmadı resimde. Saat dördü geçti beşe geliyor idi ve ben 3 litre kadar su içmiş oldum. Şimdi tekrar bu yazıyı yazar iken sade sodamı içiyorum.  Bu saatten sonra yeme içme faslı benim için bitmiştir. Erken gelebilir ama gerçekten çok yiyorum ve açlık hissetmiyorum.  İp atladim. Atladim derken sekiz dakika kadar oda iki dakika atladim ve bir dakika dinlendim. Sabah da atlamadım.
Şimdi gel de bu yazının sonuna yazdım gitti çünkü; diye bir cümle kur. Hadi bu sefer sen kur.  Okuyorum ben seni. Bu yazımda düne ait olan yani cuma gün kız yediklerimdir. Yarından itibaren akşam yazacağım ne yaptığımı, böylesi daha kolay olacaktır. Hadi iyi geceler olsun.

Yorumlar