Sabırla gel

İyi geceler.  Okuyana da selam olsun. Su an bu yazı gerçekten nereye gidecek ya da ne yazayım aklımda hiçbir şey yok maalesef. Tiyatrolar da bazen olur ya doğaçlama yaparlar ya bende şuan aynı şekilde bunun yazıya uyarlanmış versiyonunu yapıyorum. Güzel önceki yazılarımda da olduğu gibi doğallıktan yana olduğum için çok güzel.
Mesela, sabır önemli bir konu, taşı bile var. Taş çatlar mı çok zor ve imkansız bir durum gibi gelebilir. Ama her şeyin sınırı olduğu için taştığı zaman karşılan durum sabrın sonu oluyor, ne yazık ki. Sabır herkeste olmayan bir davranış biçimi ve itiraf ediyorum bende hiç yok. Hatta aşırı sabırsızlık var. Bir şeyi asla uzatamıyorum. Direk sonuç odaklı konuşmayı seviyorum. Ama yazmayı değil. Yazarken yıl geçsin sorun yok  yani bu whatsapdan mesajlaşmak gibi değil, bir şeyler paylaşır iken anlamında şuan ki gibi mesela ama konuşurken hemen bitirmek istiyorum. Kendim böyle iken size bu konu için nasihat verecek değilim. O yüzden bir kaç örnek vermek istiyorum. Kendimi de hatalı gördüm için yani yoksa sizin veya bir başkası için değil. Sabır ile yapılmayan her iş emeksiz olur. Emek verilmediği yer almadığı zaman onun lezzeti bir anlık olur. Devamı olmayan tarif bile edemeyeceğimiz bir lezzet olur. Bir örnek yemek yapmak, spor yapmak, ev temizlemek, ders çalışmak,  isinizde yükselmek ya da  ne bilim en ufak dışarda alış veriş bile yapar iken sabırlı olmadan bir şeyler yapmaya çalışıyor iseniz mutlaka mutlaka bir şey eksik olur. Bu da ancak sona gelindiğinde anlaşılır. O zaman ne oluyor, hop hadi sil baştan olmuş oluyor. Üzücü ama ders alıcı bir durum. Sen şimdi bir düşün, sabırsızlık ile yapıp sonradan bitirip oh rahatladım. Su ısı de hallettim diye tam sevinir iken, tuh ya dediğin olmadı mı? Bana çok oluyor. Sana olmuyor ise bravo mükemmel bir kişisin sırrını bana da öğret mutlaka.
Evet sona doğru gelir iken yazdım gitti çünkü, sabrın tadı hiç bir şey de yoktur. Ne demiş, Benjamin Disraeli  “Beklemeyi bilen insan, her şeyi elde edebilir.” Evet o zaman bekle beni geliyorum. 😁😁

Yorumlar