Hayata güzellik katmak

İyi geceler olsun herkese saatler dört gibi yazmaya başlıyorum. Genel olarak bahsetmek istediğim bir kaç başlık olmasa da bazı şeylerin belirlenmesi için adım atabilirim, diye yazıyorum. Kişisel bir hesabı olduğu için birileri okusun ya da birileri beni görsün diye can atamam. Bu sebep ile daha özel konular üzerinden giderek genel konular hakkında da bilgiler vermek istiyorum.  Özellikle kadın olarak tabi ki kadınsal sorunlar başta gelmek üzere bence birçok konu hakkında benimde fikirlerin ve araştırmalarım olacaktır. Bazen sizler bu yazdıklarımı okuduğunuz da yanlış yazmış, ne saçmalıyor bu diyebilirsiniz. O da sizin kişisel görüşünüz olmuş oluyor. Ben saygı duyuyorum ve sizden de ilerleyen zaman dilimleri içinde ayni durumu bekliyorum. 
Öncelik kadın olduğu için sizler için bazı deneyimlerimi paylaşarak devam etmek istiyorum. İlk olarak diyet değil, sağlıklı yaşamak olarak konuya giriş yapalım. Şuan az çok kilo vermeye çalışan bir vatandaş olarak kişisel öğünlerimi ve deneyimlerimi sizlerle paylaşabilirim. Bundan yaklaşık bir seneye kadar 95 kiloya kadar gelmiş şuan için ilk hedef 70 bir düşemedim. Büyük bir duraklama dönemi geçirdim. Ama bu kilo vermem de spor yapmadan sadece yediklerime dikkat ederek ve yürüyüş yaparak verdim. Bu sebep ile ilk hedef tabi ki düzenli bir şekilde spor yapabilmek. Bunun için evdeki imkanlarından yararlanarak ilerleyeceğim. Düzenli hareketlerle arttırarak ve kendimi çok yormayarak yapmayı düşünüyorum. Zaten bir kaç gündür evde ip var onla sabah akşam iki yüz iki yüz olmak üzere dört yüz kere başladım. Kol filan yapıyorum. Plates seti almayı çok istedim ama çok ucuz ve tam tersi çok pahalı olan gruplar var bir türlü karar veremedim. Yorumlar okudum ve bazıları maalesef kötü yorumlar idi. Evde lastik vardı uzun geniş onunla idare ediyorum. İnternet de biri öyle yapıyorum demişti bende denedim aynı ne farkı olabilir diye düşünerek şuan öyle devam ediyorum.  Hayatımızda spor ve hareketin yeri gerçekten çok önemli bunu ancak  yaparak görebilirsiniz. Daha çok hareket ederken daha çok mutluluk hormonu salgılar ve böylelikle etrafınızdaki insanları daha çok seversiniz. Yazdım gitti çünkü, mutluluk bir kısır döngü ne kadar verirseniz ok kadar size artarak geri döner. Hadi tüm güler yüzler yanınızda olsun.

Yorumlar